CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Hari pertama

Hai! hari ini merupakan hari pertama saya belajar mencuba membuat blog sendiri. Selama ni cuma tahu, dengar & baca dari kawan-kawan. Tapi hari ni nak cuba sendiri. Tapi tak pasti apa yang akan jadi nanti.
Sebelum itu suka saya ucapkan selamat datang ke blog pertama saya. Salam perkenalan untuk kenalan baru & pembaca semua. Laman ni saya cuba wujudkan sekadar ingin mengisi masa yang terluang.
Hari ini sama macam hari-hari biasa. Pergi kerja dengan hubby. Tapi hari ni agak lewat sampai ke office. Biasalah jalan KL ni mana ada yang tak sesak. Kalau tak sesak tu macam ada perkara pelik je yang telah berlaku.
Mujurlah pagi ni Najwa (anak sulung saya) bangun pagi tak buat hal. Selalunya bila bangun dia pasti akan menangis. Entahlah. Sedangkan telah hampir setahun dia bersekolah tadika di Tadika Ummi Bistari, Kota Damansara. Tapi boleh dikatakan hampir setiap pagi bila bangun dia pasti akan merengek menangis. Itu belum campur Zikry (anak kedua) saya buka radio dia (menangis sama). Budak-budak, kadangkala hilang juga sabar saya bila hari-hari menangis. Nasib tak baik sampai nursery pun dia masih menangis lagi. Yang hairannya kawan-kawan dia tidak pula.
Hari ni Zikry tak tidur dirumah, malam tadi dia tidur di rumah kakak saya. Anak-anak saya kakak saya yang jaga (Zikry & Khayrin). Sebabnya masa saya sampai dia masih lagi tidur di dalam buai. Malas pula nak dikejut takut mengamuk sebab baru je tidur. Mereka semua memanggil makcik mereka dengan panggilan "MAK" hinggakan kadangkala saya & hubby turut memanggilnya "MAK". Tujuannya untuk melatih mereka.
Eeeeemmmmmmm........... saya ada kerja yang perlu diselesaikan dulu. Nanti saya sambung lagi.

hah! inilah zikry dan najwa




0 comments: